پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان
محمد دانشگر: تاکنون توانسته ام نظر یاوری را جلب کنم

 



محمد دانشگر فوتبالیست جوان و ملی پوش برازجانی

 

dsport.ir: محمد دانشگر: تاکنون توانسته ام نظر یاوری را جلب کنم

 

دانشگر: تاکنون توانسته ام نظر یاوری را جلب کنم


محمد دانشگر فوتبالیست جوان و ملی پوش برازجانی
که این روزها در اردوی کوتاه مدت تیم ملی جوانان به سر می برد در گفتگویی در خصوص وضعیت خود در باشگاهش گفت: طی هفته های گذشته در تمرینات بزرگسالان تیم فجر سپاسی شیراز حضور داشتم.

وی ادامه داد: یک روز پس از شروع تمرین با آن ها آقای کلانتری، سرمربی قبلی فجر اخراج و محمود یاوری، سرمربی تیم شد.

دانشگر افزود: در ابتدا ما 7 بازیکن بودیم 4 نفر از تیم امید و 3 نفر از تیم جوانان که در تمرینات حضور داشتیم و زیر نظر یاوری کار می کردیم و پس از چند روز تنها دو نفر که یکی از آن دو من بودم توانستیم نظر سرمربی خود را جلب کنیم و در تمرینات بمانیم و هم اکنون نیز از وضعیت خوبی برخوردارم.

 

منبع : اتحاد جنوب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, توسط احمد احمدي